V spolupráci s:

Stiahnite si všetky prezentácie

Pre koho je MobileRulezz?

Konferencia Mobile Rulezz je určená pre ľudí z reklamnej, mediálnej a digitálnej branže, ako aj zástupcov marketingových oddelení inovatívnych klientov a zadávateľov reklamy.

Aké sú kľúčové slová MobileRulezz?

Mobilné platformy, úspešné mobilné kampane, mobilné dátové programy, mobilné zariadenia, mobilné platobné systémy, augmented reality, mobilné aplikácie, mobilná reklama, mobile publishing...

Zaregistrujte sa a vyhrajte
iPad 2 alebo HTC Desire S

MobileRulezz 2011 ponúkne okrem množstva inšpirácií a užitočných informácií aj príležitosť vyskúšať si najnovšie kúsky z mobilného sveta. Nové iPady či portfólio smartfónov od HTC budú účastníkom k dispozícii počas celého dňa. Navyše, jeden z účastníkov bude môcť iPad 2 vyhrať a odniesť si ho domov a dvaja ďalší sa budú tešiť z novučičkých HTC Desire S.

Ako sa dostať do vrecka vášho zákazníka?

Každý z nás nosí vo vrecku peňaženku, kľúče a mobil. A každý z nás rád nakupuje alebo nakupovať musí. Čo najlepšie, čo najlacnejšie. Vo vrecku každého z nás tak vzniká ideálny priestor pre všetkých marketérov. Kľúče sú v tomto prípade zbytočné, no mobil a peňaženka dokážu uspokojiť potreby predávajúceho i zákazníka tak rýchlo a jednoducho, ako nikdy predtým. A možno časom bude zbytočná aj peňaženka. Mobilom si jednoducho produkt či službu vyberieme, objednáme, kúpime a aj zaplatíme!

Vítajte vo svete MobileRulezz, kde mobilný marketing zmení váš pohľad na nakupovanie a obchod! Dostaňte sa do vrecka vášho zákazníka!

Čo je to MobileRulezz?

Mobile Rullezz je odborná konferencia od autorov troch ročníkov konferencií Internet je sexy a prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing 2010. MobileRulezz 2011 je organizovaná v spolupráci s agentúrou Monogram a portálom MobilMania.sk.

Prečo Rulezz?

Rulezz je slangový výraz pre expresívne vyjadrenie súhlasu či obdivu. Odvodený je od anglického „rules“ – vládnuť, s významom „niečo fakt super“. Tak ako je super svet mobilného marketingu.