V spolupráci s:

Spíkri

Patrick Bosteels, TCS Digital World

Patrick Bosteels, CEO a zakladateľ agentúry TCS digital world. V minulosti sa venoval fotografii, tvorbe krátkych filmov a má diplom z poľnohospodárstva. Začínal ako umelec, ktorý si po prvej výstave uvedomil, že umením nezarobí ani na chlieb pre svoje deti. Vždy ho však fascinovali aj nové technológie, čo sa podpísalo pod jeho prvý projekt pre belgický Apple. Projekt sa ukázal byť veľmi zmysluplný, hoci o programovaní nemal ani tušenia.

Po 20 rokoch podnikania s TCS Digital World prešiel mnohými úspechmi aj pádmi. Zameraním sa na mobilné technológie v najširšej forme so silným príklonom k sociálnym médiám, či službám založeným na lokalizácii, spravilo z TCS Digital World silného hráča na trhu s množstvom referencií.

Patrick Bosteels je dnes súčasťou podujatí ako Mobile Monday, AppsMarathon, Techmap a mnohých konferencií, prostredníctvom ktorých šíri povedomie o svete mobilných technológií a ich mimoriadnom vplyve na marketing a technológiu budúcnosti.

Patrick Bosteels na LinkedIn

Pozrite si Particka Bosteelsa na #TechMAP Amsterdam

Everything Mobile - Amsterdam April 2011 from wearetechMAP on Vimeo.

Patrick Dry, Åkestam Holst

Patrick Dry je senior copywriter vo švédskej agentúre Åkestam.Holst, jednej z top nezávislých agentúr v Európe (#5 Digital Agency 2009 (The Big Won report) a #11 Independent Agency 2010 (Cannes Report).

Má viac ako 12 ročné skúsenosti v marketingovej brandži a jeho práce vyhrali vyše 60 cien na významných svetových súťažiach v online aj offline kategóriách (Cannes Lions, One Show, Eurobest, Guldägget, Clio, Epica, NY Festivals, LIA, Webby, FWA...).

Patrick pracoval pre mnohé globálne značky ako Volkswagen, McDonald's, Rolex, Carlsberg, Unilever, Siemens Mobile či Orange UK.

Patrick Dry na LinkedIn

Pozrite si jednu z aktuálnych Patrickových kampaní pre Carlsberg

Dalibor Belovický, Slovak Telekom (T-Mobile)

Dalibor Belovický pôsobil od roku 1992, po absolvovaní Vysokej školy dopravy a spojov v Žiline, na rôznych pozíciách v marketingu a obchode vo viacerých spoločnostiach. od roku 2000 je profesne aktívny na marketingu v telco sektore (EuroTel, neskôr T-Mobile). Dnes Slovak Telekom, kde pôsobí na pozícii Head of content, premium & online services.

Je jedným zo spolutvorcov obchodného systému, štandardizovania a rozvoja Premium a Content SMS služieb v SR cez agregačný partnerský systém a iniciátorom a lídrom vytvárania prostredia vrátane právnych a obchodných štandardov pre Mobilne mikroplatby v SR. Je spoluautorom technicko – obchodného riešenia určeného na betting (stávkovanie) a gambling so zapojením sa výhradné a plnohodnotne cez mobilný telefón

Dalibor Belovický je aktívny v mnohých marketingových aktivitách a projektoch, ktoré prepájajú mobilný, TV a online svet (tzv. three screen approach).

Dalibor Belovický na LinkedIn

Marián Chovanec, A SMS

K mobilom sa dostal v podstate náhodou, výberovým konaním na voľnú pozíciu projektového manažéra v blue orange, s.r.o. Paralelne s technickým vývojom mobilov sa rozširovalo portfólio služieb, ktoré dnes už netvoria len „obyčajné” SMS (ktoré sú stále najdôležitejší nositeľ informácie v mobilnom marketingu), ale aj MMS, mobilný web/wap, java hry a smartphone aplikácie, zvonenia či tapety.

Marián Chovanec stál pri rozvoji najväčšej SMS komunity na Slovensku – TV Chat, pri prevádzkovaní brandových contentových portáloch pre Orange a Telefonica O2, pri realizácii najúspešnejších SMS hier s T-Mobile a mnoho ďalších úspešných projektov. Budúcnosť v mobilnom marketingu podľa neho patri komunitným službám (v spojení s lokalizáciou), dátovým službám (vysokorýchlostný internet prinesie nove možnosti ako online video a pod.) a špeciálnym aplikáciám, ktoré zákazníkovi zjednodušia prístup k rôznym službám.

Od vstupu spol. blue orange do nadnárodnej siete Jet Multimedia v roku 2009 bol v pozícií CEO zodpovedný za implementáciu spoločnosti do nadnárodného koncernu a za ďalší rozvoj služieb - našich v rámci ostatných krajín v sieti a zároveň aj úspešných služieb zo zahraničia na našom trhu.

Aktuálne pôsobí v spoločnosti A SMS ako výkonný riaditeľ.

Marián Chovanec na LinkedIn

Pavol Magic, Etarget

Pavol Magic paradoxne dlhodobo aktívne odolával pokušeniu zaobstarať si mobilný telefón. Po jeho zakúpení v roku 2004 sa však stal jeho verným spoločníkom. Postupne objavoval jeho čaro a motivovaný záujmom o technologické vychytávky sa mobilom začal venovať viac, najmä po komerčnej a marketingovej stránke. V roku 2006 mal ako klienta Siemens, resp. neskôr BenQ Mobile a mobily sa stali neoddeliteľnou časťou jeho života.Neskôr robil PR a marketing pre Motorolu a po ukončení spolupráce začal prispievať do odborných magazínov (nielen) recenziami.

V komunikačnej agentúre SEESAME Communication Experts sa venoval digitálnemu marketingu, ktorého neoddeliteľnou súčasťou je aj mobilný marketing. Aktuálne pôsobí na pozícii šéfa komunikácie v spoločnosti Etarget. Budúcnosť mobilného marketingu vidí v aplikáciách a prepojení na ostatné nástroje marketingových kampaní.

Pavol Magic na LinkedIn

Michal Pastier, Zaraguza

Michal Pastier patrí so štyrmi desiatkami cien za kreativitu a efektivitu kampaní na ktorých pracoval patrí medzi našich najoceňovanejších reklamných tvorcov. Je zatiaľ jediným copywriterom zo Slovenska, ktorý získal ocenenie v kategórií online reklamy z najprestížnejšieho festivalu reklamy na svete, Cannes Lions. V spoločnosti ZARAGUZA digital kde pracuje ako Creative Digital Director pomáha tvoriť komplexné kampane a atrakcie pre komunikáciu značiek v digitálnom prostredí. Od webov, súťažných hier, cez Facebook aplikácie, až po mobilné riešenia.

Doterajší klienti: Fun rádio, Martinus.sk, Microsoft Slovakia, Peugeot Slovakia, Peugeot Worldwide, Tatra banka, T-Com, VÚB banka, Zlatý Bažant, Zoznam.sk ...

Michal Pastier na LinkedIn

Peter Šebo, MobileRulezz

Po skončení štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave začal Peter Šebo pracovať v odbornom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora, cez odborného redaktora pre internetovú reklamu a digitálny marketing až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia.

Je spoluautorom troch ročníkov unikátnych konferencií Internet je sexy a prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing 2010.

Aktuálne pracuje pre Zoznam.sk na pozícii New Business Manager a je spoluorganizátorom konferencie MobileRulezz 2011 a prvej súťaže mobilných aplikácií na Slovensku AppsRulezz 2011. 

Peter Šebo na LinkedIn

Ján Trangel, MobilMania.sk

Ján Trangel sa od roku 2003 zaoberá vreckovými počítačmi s operačným systémom Windows Mobile a vývojom aplikácií pre tento operačný systém. O rok neskôr sa začal zaujímať o mobilné telefóny a ďalšie mobilné operačné systémy. Od roku 2005 pôsobí ako redaktor odborných technologických portálov MobilMania.sk a Živé.sk.

V súčasnosti pôsobí na pozícii zástupcu šéfredaktora portálu MobilMania.sk. Pravidelne sa zúčastňuje zahraničných konferencií o mobilných komunikáciách a patrí medzi popredných slovenských odborníkov na mobilné telefóny a mobilné operačné systémy.

Ján Trangel na LinkedIn

Alojz Vlčko, MobilMania.sk

Už počas štúdia marketingovej komunikácie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského sa aktívne zaujímal o mobilný marketing, ktorému venoval aj svoju diplomovú prácu. Piaty rok píše pre stránky MobilMania.sk a Živé.sk.

Zameriava sa najmä na aktuálne dianie u mobilných operátorov doma a v zahraničí, nové formy používania mobilných zariadení a využívanie mobilných telefónov v oblasti reklamy. Pracuje aj ako fundraiser v niekoľkých mimovládnych organizáciách.

Alojz Vlčko na LinkedIn

Jaro Zacko, Triad Advertising

Jaro Zacko je kreatívnym riaditeľom digitálnej agentúry TRIAD Advertising. V reklame začínal vo svojich 18 rokoch a už viac ako 6 rokov sa venuje online a mobilnému marketingu. Je spoluautorom mobilných aplikácií pre iPhone, iPad a Android pre klientov ako Ringier Axel Springer alebo Pilsner Urquell.

Jaro je nadšencom pre prepojenie online a offline sveta a jedným z prvých používateľov Foursquare, Gowalla, Twitter a Facebook places na Slovensku. Je dvojnásobným finalistom Young Lions Slovakia a v roku 2010 získal so svojim tímom najviac ocenení v kategórii Online v mesačnom hodnotení časopisu Stratégie.

Jaro Zacko na LinkedIn




Workshopy


Peter Ceľuch, MONOGRAM Interactive

V tíme MONOGRAM Interactive spolupracuje na vývoji interaktívnych RIA/Flex aplikácii. Perfektný cit pre detail a dôslednosť v nachádzaní najlepšieho riešenia z pohľadu koncového užívateľa prináša do projektov neoceniteľnú hodnotu. Svoje skúsenosti zúročuje pri vývoji publikačnej platformy CoverPage, kde sa spolu bližšie pozrieme na jej základné predstavenie.

Martin Janík, MONOGRAM Interactive

V spoločnosti MONOGRAM Interactive pôsobí ako technologický lead a hlavný vývojár. Stojí za najvýraznejšími projektami slovenského internetu, ktoré prinášajú klientom úspech doma ako aj v zahraničí. Medzi jeho najsilnejšie stránky patrí tvorba a vývoj aplikácii na platforme Flash/Flex/Air a taktiež Facebook aplikácie.

Pôsobí aktívne v používaní ďalších alternatívnych nástrojov na tvorbu mobilných aplikácii. Vedie team vývoja publikačnej platfomy CoverPage. Svoje dlhoročné skúsenosti pri navrhovaní interaktívnych aplikáci a praktické rady pre začínajúcich tvorcov aplikácii sa budete môcť dozvedieť na tomto workshope.

Miroslav Kováč, MONOGRAM Interactive

Platforma iOS ho očarila svojou jednoduchosťou a od začiatku patrí k jedným z prvých profesionálnych iOS developerov na Slovensku. Spolupracuje na vývoji publikačnej platformy CoverPage. Stojí taktiež za prítomnosťou na platforme iOS takých renomovaných vydavateľských titulov ako sú .týždeň, goldman, miau, stratégie, hospodárske noviny a ďalšie. Svoje skúsenosti z každodennej praxe pri tvorbe, nasadzovaní a príprave mobilných aplikácii sa vám pokúsi odovzdať na tomto workshope.

Robert Mindžák, MONOGRAM Interactive

Robert pôsobí v spoločnosti MONOGRAM Interactive ako Creative and Managing director. Svoje skúsenosti na poli online riešení pre klientov za posledných 10 rokov sa snaží priniesť v nových inovatívnych riešeniach. Venuje sa prepojeniu inovatívnych technológii s kreatívnymi riešeniami pre klientov. Aktuálne sa so svojím teamom venuje vývoju publikačnej platformy pre iPad a Android - MONOGRAM CoverPage. Nové interaktívne technológie spolu s príchodom touchscreenových zariadení otvára nové možnosti či už v oblasti reklamy, vzdelávania alebo redakčného publikovania.

Robert Mindžák na LinkedIn