Organizátor:

Spíkri

Massimo Burgio, SEMPO

Hrdý člen SEMPO, združenia odborníkov a firiem zaoberajúcich sa marketingom vo vyhľadávačoch (Viceprezident + člen predstavenstva + spolupredseda SEMPO), Massimo Burgio je expert na medzinárodné vyhľadávače a marketing sociálnych médií. Je častým účastníkom diskusií, hlavný rečník a moderátor vo významných online marketingových konferenciách po celej Európe, USA a na celom svete. Medzi pravidelné Massimove konferencie patria konferencie SES - Search Engine Strategies (Stratégie pre vyhľadávače), SMX - Search Marketing Expo, webové kongresy, International Search Summit a ďalšie medzinárodné podujatia zamerané na internetové vyhľadávače v Spojených štátoch, Európe, Afrike, Ázii a po celom svete.

Massimo Burgio je zakladateľom Global Search Interactive (GSI), poradenskej agentúry, ktorá pomáha globálnym značkám životného štýlu, vzdelávania, finančných trhov a technológií, a zameriava sa na ich cieľové skupiny prostredníctvom integrácie vyhľadávania, interaktívnych a sociálnych mediálnych stratégií. GSI tiež pomáha niekoľkým vyhľadávacím a interaktívnym marketingovým agentúram po celom svete prostredníctvom série služieb šitých na mieru, poradenstva, školenií a kampaní na podporu.

Od školenia k výučbe, Massimo má taktiež niekoľko pokračujúcich výučbových záväzkov na Majstrovských kurzoch nových medií - marketingové témy, organizované významnými univerzitami a súkromnými vzdelávacími inštitúciami v celej Európe.

Vďaka zázemiu v oblasti bezpečnosti informačných technológií a dlhoročným skúsenostiam v priamom marketingu propagoval Massimo internet v Taliansku , a bol pri spúštaní niektorých významných talianskych portálov.

Neskôr pôsobil na pozícii marketingového riaditeľa v dvoch popredných talianskych agentúrach (v rokoch 1998 a 2000).

V roku 2003 sa Massimo Burgio presťahoval do San Francisca, aby tu zriadil kalifornskú pobočku talianskej firmy, tá zanikla spojením s americkou agentúru (2005) pred vytvorením Global Search Interactive v roku 2006.

 

Oliver Pischke, spring GmbH & Co. KG (Kantar)

Oliver Pischke, narodený v roku 1968, sa špecializoval na bioniku na Saarlandskej Univerzite a na manažment informačných technológii na Univerzite v štáte Pennsylvania. Je spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti spring GmbH& Co. KG, ktorá bola v roku 2012 získaná z Kantaru.

Okrem svojich profesijných záujmov má Oliver rád plachtenie a čistú sladovú whisky. Je ženatý a má jedného syna.

Martin Mác, Slovak Telekom, Zoznam.sk

Martin Mác, podpredseda predstavenstva Slovak Telekom a Výkonný riaditeľ spoločností Zoznam, s.r.o. a Zoznam Mobile, s.r.o., ktoré sú dcérskymi spoločnosťami Slovak Telekom. Venuje sa rôznym oblastiam financií - účtovníctvo, audit, controlling, nákup, investície, plánovanie a finančné riadenie a zároveň riadi jeden z najväčších internetových portálov na Slovensku – Zoznam.sk, aktuálne s 56 % podielom na trhu.

Spoločnosť Zoznam Mobile prevádzkuje mobilné služby internetového obsahu, ako posielanie log, SMS obrázkov a zvonení. Patrí medzi popredné spoločnosti poskytujúce mobilné technológie a riešenia.

Michal Pastier, Zaraguza

Michal Pastier je tohtoročným držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy. Vraj ide o prvého “digitálneho” FILIPA, kedže Michal pracuje ako kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry zameranej na online branding, ZARAGUZA digital. ZARAGUZA sa stala už dvakrát po sebe najoceňovanejšou digitálnou agentúrou na Slovensku podľa výsledkov národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec 2010 a 2011.

Juraj Stankay, Google

Juraj vyštudoval na Univerzite Komenského v Bratislave. V štúdiu pokračoval na School of Sales – Dublin v Írsku.

Do spoločnosti Google Slovakia s.r.o. nastúpil na pozíciu Industry manager v roku 2011. Dva roky pred tým strávil ako owner/consultant SEM agency v spoločnosti ZelenyPes.sk (GreenDogMedia). Od roku 2006 do roku 2009 pracoval v spoločnosti Google na pozícii Senior Account Strategist – Adwords team. V rokoch 2004-2006 pôsobil ako Technical support advisor v Creative Labs Ireland. Od roku 2002 až do roku 2004 pracoval ako freelance prekladateľ - tlmočník (angličtina & nemčina).

Michal Štencl, Sygic

Michal Štencl je zakladateľom a spolumajiteľom spoločnosti Sygic, ktorá vyvíja navigačný softvér do mobilných telefónov.

Vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave. Sygic založil v roku 2004 a po dvoch rokoch vývoja uviedol na trh softvér pre satelitnú GPS navigáciu.

Sygic sa zviditeľnil uvedením navigácie pre Apple iPhone. V portfóliu má aj aplikáciu pre googlovskú platformu Android.

V roku 2009 sa stal Michal Štencl podnikateľom roka.

Ján Trangel, MobilMania.sk

Ján Trangel sa od roku 2003 zaoberá vreckovými počítačmi s operačným systémom Windows Mobile a vývojom aplikácií pre tento operačný systém. O rok neskôr sa začal zaujímať o mobilné telefóny a ďalšie mobilné operačné systémy. Od roku 2005 pôsobí ako redaktor odborných technologických portálov MobilMania.sk a Živé.sk.

V súčasnosti pôsobí na pozícii zástupcu šéfredaktora portálu MobilMania.sk. Pravidelne sa zúčastňuje zahraničných konferencií o mobilných komunikáciách a patrí medzi popredných slovenských odborníkov na mobilné telefóny a mobilné operačné systémy.

Pavol Vallo, ui42

Pavol Vallo je Usability & UX design expert v spoločnosti ui42. Predtým pracoval ako jediný Európan v Global Site Design tíme spoločnosti Dell ako funkčný dizajnér. Moderoval a vyhodnocoval viac ako 50 celodenných testovaní použiteľnosti na Slovensku, v Čechách a Maďarsku. Skúsenosti s usability testovaním má aj z USA, UK, Francúzska a Talianska. V posledných rokoch pracoval aj na webových projektoch pre spoločnosti T-Mobile, Slovak Telekom, Microsoft, Profesia a HNonline. Na jeseň 2011 moderoval prvé testovanie použiteľnosti mobilných webov na Slovensku.

Zdenka Vavrovičová, TNS

Zdenka Vavrovičová vyštudovala Fakultu chemickej a potravinárskej technológie STU v Bratislave, so zameraním na analytickú chémiu. Momentálne pracuje na pozícii Consumer & Telco Sector Leader v spoločnosti TNS Slovakia. Už 14 rokov pôsobí v oblasti prieskumu trhu, najmä consulting v oblasti telekom a financie. Má bohaté skúsenosti s riešeniami pre top spoločnosti Slovenska v oblastiach: U&A, značka, spokojnosť a lojalita, reklama a komunikácia, pretesty produktov, cenové testy, optimalizácia produktov, ponuky – conjoint. Venuje sa projektom zameraným na identifikáciu príležitostí na trhu.

Martin Woska, Triad

Martin Woska pôsobí v online marketingu už viac ako 6 rokov. Vyštudoval podnikový management v Bratislave, počas čoho pôsobil ako webdesigner freelancer. Od roku 2005 pracoval v medzinárodnom hodingu Verlag Dashofer ako vedúci online marketingového oddelenia. V súčasnosti pracuje v reklamnej agentúre TRIAD, kde vedie online sekciu. Pod jeho vedením vznikajú online kampane pre klientov ako Veľkopopovický Kozel, Pilsner Urquell, Konica Minolta, ZUNO Bank, Genertel a mnohé ďalšie.

Marek Zámečník, Mediaresearch

Marek Zámečník po šúdiu IT & Multimedia na Kent Institute v Sydney nastúpil ako Project Manager do spoločnosti Mediaresearch Slovakia, ktorá spoločne s Gemius Slovakia realizuje meranie návštevnosti internetových stránok na Slovensku - AIMmonitor pre IAB Slovakia. Počas tohto pôsobenia bol členom Metodickej komisie AIM a podielal sa na spustení projektu Admosphere - monitoringu internetovej reklamy.




Workshopy


Ján Ilavský, frogfoot

Ján Ilavský je jedným z prvých iOS vývojárov v ČR / SR. Stojí za kompletnou realizáciou viacerých ocenených mobilných aplikácií, ktoré vynikajú inovatívnymi UI prvkami, jednoduchosťou a veľmi kvalitným technickým prevedením. Profesne stojí ako aktívny hudobník a producent na pomedzí umenia a softwarového vývoja. Pri práci používa alternatívne metódy a veľmi rád experimentuje. Na UX sa vždy pozerá z komplexného hľadiska a rád pracuje na detailoch, ktoré sa javia na prvý pohľad ako bezvýznamné. Je spoluzakladateľom malého herného štúdia Hyperbolic Magnetism, kde momentálne pôsobí hlavne ako game designer.

Martin Janek, SCR

Mobilným rozhraniam sa venoval ešte za čias Java telefónov a na worshope sa s vami podelí o jeho rozhľad a skúsenosti s User interfaces mobilných aplikácií.Martin Janek je art director spoločnosti SCR, kde vedie grafické oddelenie. Predtým pôsobil vo firmách Pelikan.sk a Monogram ako new media designer. Po jeho rukami vznikajú projekty pre klientov ako Heineken, O2, TA3, Expres, Pelikan, ... 

Pavol Magic, Sygic

Pavol Magic paradoxne dlhodobo aktívne odolával pokušeniu zaobstarať si mobilný telefón. Po jeho zakúpení v roku 2004 sa však stal jeho verným spoločníkom. Postupne objavoval jeho čaro a motivovaný záujmom o technologické vychytávky sa mobilom začal venovať viac, najmä po komerčnej a marketingovej stránke. V roku 2006 mal ako klienta Siemens, resp. neskôr BenQ Mobile a mobily sa stali neoddeliteľnou časťou jeho života.Neskôr robil PR a marketing pre Motorolu a po ukončení spolupráce začal prispievať do odborných magazínov (nielen) recenziami.

Aktuálne pôsobí v spoločnosti Sygic a je prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA). Budúcnosť mobilného marketingu vidí v aplikáciách a prepojení na ostatné nástroje marketingových kampaní.

Gustavo Pizano

Gustavo Pizano vyštudoval softvérové inžinierstvo na Colombian School of Engineering v Bogote, Kolumbii.

Vývoju pre Apple zariadenia sa venuje od roku 2006. Po príchode na Slovensko sa zameral na iOS zariadenia, doteraz sa podieľal na vyše dvadsiatich aplikáciách.

Na workshope sa zameria na bezpečnosť mobilných aplikácií.